marți, 8 februarie 2011

Salata asiatica de varza cu morcovi si carne de pui


O salata care desigur va intra in repertoriul familiei kalua. Ideea e preluata de la colega mea vietnameza Huong (ea pune ca dressing numai fish sauce si niste zahar). Coriandrul nu mi se pare ca poate fi inlocuit cu altceva in reteta asta. Sarea si piperul nu le-am uitat, nu e nevoie de ele.

1 varza mijlocie ca marime
400 - 500 g morcovi
500 - 700 g carne de pasare (eu am pus de data asta piept de curcan si niste resturi de rata)
1 legatura marisoara de coriandru verde
sos de soia, o dusca sanatoasa
2 1/2 linguri ulei
1 - 2 ardei iuti
evtl. condimente pentru carnea de pasare

Carnea se taie in felii groase, se dau, daca vreti, prin ce condimente doriti, si se prajesc foarte scurt pe ambele parti intr-o lingurita de ulei. Apoi se adauga putina apa in tigaie, se acopera cu capac si se lasa pe aragaz, la foc mic, pana cand e gata.
Varza se taie fidea, morcovii in fasii subtiri (sau se dau la robot), se pune totul intr-un bol mare. Carnea se rupe cu degetele in fasii si se adauga salatei impreuna cu ardeiul iute curatat de seminte si tocat marunt (atentie la cat puneti, eu am cam exagerat cu ei). Se toarna sos de soia si 2 linguri de ulei, se amesteca totul. La sfarsit se adauga si corinadrul tocat marunt, iar se amesteca si-i gata de servit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...