luni, 14 noiembrie 2011

Inmuiatul stafidelor in rom

Eu nu-s mare amatoare de stafide, dar cateodata mai iau cate o punga pentru ca domnului casei ii plac si-apoi ma tot stradui sa le folosesc (si trebuie sa fac dual dulciuri, o data cu stafide pentru el si o data fara, pentru restul casei).
In fine, pana nu demult puneam pur si simplu stafidele la inmuiat in rom sau Cointreau sau alt lichior sau coniac. Pana cand mi-a soptit din televizor un bucatar vestit ca alta-i metoda la ei. Am folosit-o si cica stafidele au fost deosebite. Aha!

50 g stafide
100 ml apa
1/2 lingurita ceai negru
3 linguri rom

Se fierbe apa, se trage de pe foc si se adauga ceaiul. Se acopera olita cu ceva si se lasa vreo 5 minute sa traga ceaiul, apoi se strecoara si se amesteca cu romul. In ceaiul asta cu rom se pun stafidele si se lasa cel putin 2 ore sa traga (si mai bine peste noapte). Inainte de a fi folosite, se lasa la scurs.

12 comentarii:

  1. Bună ziua, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie www.costin-comba.blogspot.com (PR 5) . Aș vrea să vă rog dacă doriti să facem un schimb de link-uri.

    Eu voi posta link-ul dumneavoastra pe : www.romanicateiubesc.blogspot.com si pe www.bycetateanu.wordpress.com iar dumneavoastra postati pe blog link-ul blogului meu de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat. Va multumesc si pentru un eventual raspuns, pozitiv sau negativ.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gasesc ca ne potrivim ☺, deci facem afacerea asta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...