duminică, 6 iunie 2010

Tocanita cu mustar si suc de agave



1 lingurita ulei
500g carne de care va place, taiata in bucatele (eu am folosit un muschi file de porc si piept de pui, le-am prajit in doua tigai diferite, apoi le-am impreunat)
2 cepe marisoare tocate marunt
2-3 ardei grasi sau kapia curatati de cotor si taiati in patratele
3-4 linguri cu varf zacusca
250g smantana dulcie (zic eu ca cea Napolact 12% e buna) sau frisca lichida neindulcita
4-6 linguri supa clara sau apa
sare, piper
3 linguri mustar (Dijon daca se poate, sau altul iute)
3 linguri suc de agave
1 legatura marar tocat

Se prajeste carnea la foc viu cat sa prinda o culoare frumoasa pe toate partile (daca folositi mai mult de 500g carne, prajiti-o in doua ture), se sareaza si pipereaza la sfarsit. Se adauga ceapa, ardeiul, smantana, supa si zacusca. Se amesteca si se lasa cam 1/2 de ora, cu capacul pus, la foc mic. Se pune mustarul si sucul de agave, se mai potriveste inca o data la gust cu sare si piper, se stinge focul si se adauga si mararul.
Se potriveste cu orez salbatic, piureuri conforme, broccoli fiert si binenteles salata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...